Gå til innhold
mia-53

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!

Anbefalte innlegg

Tirsdag og veiedag

På stedet hvil. Jeg bør være fornøyd med det.

Ble litt  kake i hele helgen. Stort sett gikk det under kontroll, men mandag ble rydding og diafromasj kake med gele spiste jeg restene av. Tenkte den er sunn, men glemte å regne med fløten som var i fromasjen. Og denne litauiske kaka smakte jeg på og den ga mersmak. Trodde den var stekt i stekeovn men da jeg spurte var den kokt i olje🤣🤣🤣

Jaja ny uke. Mitt mål for uka er å drikke nok vann og litt mer tredemølle.

Hvordan har det gått med dere andre?

Vi gir oss ikke. Stå på👏👏👏

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gikk det feil vei - igjen. Opp 200 gram. Nå 92 kg. Det vil si at jeg må ned 7 kg for å nå målet mitt før 17, mai. da har jeg 16 uker på meg, ca 0,5 kg i uken. Burde være mulig om bare viljestyrken er på lag med meg, Da må jeg ta noen gode valg framover. og ikke sitte å mye på baken. 

Det blir ikke så mye sitting nå som tidligere. Midt i flytting og pakking. Og har hevet skrivebordet mitt så jeg står med PC. Bra for ryggen og bra for resten av kroppen.

Måtte redusere treningsøktene til 2 ganger pr uke. Og andre aktiviteter 2 kvelder i uken. Det er det nok når gubben jobber og jeg er nesten alene om pakking og rydding.

Startvekt: 85kg. 
Maxvekt 93,2Kg
I dag: 92,0 kg.

Mål før 17 mai: 85 kg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på dere damer!

Stillstand til deg Mia og opp 200 gram Toam - det er vel akseptabelt 😃 Vi vet jo av erfaring at noen uker ikke gir oss det resultatet vi helst vil se, nemlig at vektpilen viser ned! Men da er det bare å glemme det som var og se fremover igjen. Og du har fortsatt tid til å komme i mål til 17. mai Toam 😉 Vi gir oss ikke!!

Veiedag i går men jeg mangler veieresultat. Har ikke tilgang til vekten jeg benytter før om to uker så jeg prøver så godt jeg kan å ta sunne valg i matveien. Siste uke ble det dessverre dårlig med trim, og det ser ikke ut til å bli noe bedre denne uken heller 😟 To bursdagsfeiringer denne ukaogså  så det er noen utfordringer. Håper når jeg går på vekta om to uker at jeg kan melde en brukbar nedgang likevel.

Som jeg har nevnt tidligere er min svakhet rødvin. Jeg kan velge bort sjokolade så lett som bare det, mens ett glass vin er veldig fristende😂 Har vært den som har kost seg med ett glass hver kveld, men nå er det begrenset til helg så det er jo et lite fremskritt 😃 Og kanskje gir det utslag på vekta 👌👌 Ellers har jeg planlagt å spise mye mere grønt enn jeg har gjort tidligere, men jeg fortsetter uten å føre dagbok. Får se hva vekta viser den 29. Går jeg ned som målet er fortsetter jeg uten dagbokføring.

Ha en fortsatt fin uke og lykke til videre !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå