Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng siden 16. des. 2018 i alle områder

  1. 1 poeng
    Har vært overvektig i flere år, vekten har stått stødig, men har jo i den siste tiden hatt mistanke om at den har økt. Har holdt meg langt unna badevekten de siste par årene, men i går bestemte jeg meg......... i dag skulle jeg på vekta.......litt av ett sjokk......99kg fordelt på 175 cm. Så selv om vi ikke er ferdig med jula og jeg hadde planer om å kose meg helt inn i det nye året er det nå slutt. Sjokolade, som er min akilleshæl er gjemt bort (av min mann, jeg må ikke vite hvor det har blitt av).......og jeg har nå hatt en lett, men mettende frokost. Skjemmes over å ha latt vekten gå så langt. Håper flere av dere har lyst til å være med her så kan vi heie på hverandre😊 Hilsen ei dame på 46 år, 175cm og 99kg.
  2. 1 poeng
    Takk for svar😊 Har starta å føre inn måltidene, og merker jeg blir mer bevisst hva jeg spiser. Og det har faktisk allerede hjulpet, og vekta har gått litt ned. Det gir en boost til å fortsette å ta gode valg 😊 Skal melde meg inn i den gruppa, gode tips er godt å få ☺️
  3. 1 poeng
  4. 1 poeng
    God morgen Da har jeg prøvd meg på å lage en tabell. Jeg sleit litt med å få den inn her, så håper bare at den kommer frem så alle ser den. Dette er bare et forslag, så er bare å skrike ut hvis dere tenker at den har et forbedringspotensiale også hvis jeg har lagt inn feil tall! Vilje har vi ikke hørt noe fra denne uken, men jeg håper at vi hører fra henne snart også fyller vi bare inn når hun har vært innom Ha en flott tirsdag folkens!
  5. 1 poeng
    Jeg vil være med! Det er virkelig så mye bedre å være flere! 😃 Veier rundt 80 kg nå, og skal prøve å gå ned 10 kg på 12 uker. Da skal jeg ut og reise, og det hadde vært så deilig å reise i en lettere kropp! Trivselsvekt på rundt 65 kg, så det er målet etter hvert. Det finnes ikke kurs her jeg bor, så jeg blir å holde på på egen hånd.. Jeg har gått et nettkurs en gang før, og gikk ned 7-8 kg da, men de kom på igjen, + litt til etter at yngstemann ble født. Har akkurat meldt meg inn på treningssenter, og trener 3 dager i uka. Gruppetimer stort sett (styrke/kondisjon mix). I tillegg går jeg lang tur minst to andre dager i uka. Har to små barn, så sitter ikke akkurat stille i hverdagen heller. Jeg kan også veie mandager. Men jeg har bare en slik motivasjonsvekt, så jeg vet ikke helt nøyaktig startvekt. Hvordan gjør vi med veiing? Melder i tråden her? Gunn Elin, 32 år
  6. 1 poeng
    Jeg ser det er mange som stresser med å komme seg på gymmen og trene. Sist jeg gikk ned 7 kg , utelot jeg trening fordi hodet har nok å tenke på med å holde diett. Gå gjerne en tur. Nå må jeg droppe vin, sukker og jeg dropper mel også. Så for meg gjelder det å satse nå og ikke la meg friste av alt som blir servert. Stå på du også.!
  7. 1 poeng
    Jeg vil være med! Skal ned fra ca 74 kg til 65. Har vært med tanken alt for lenge, og nå er det på tide å gjøre noe! Innstilt på at det blir tøft, og sjokoladesug + helgekos er nok (som normalt) den største kneika. Håper på litt ekstra motivasjon her. Jeg har ikke satt helt endelig mål for når tid jeg vil være i mål men vil komme langt før sommeren!
  8. 1 poeng
    Heisann, vil hive meg på her🤗 Jeg veier nå 89,8 kg og vil ned mot 80 kg. Jeg vet hva som skal til men alt er enklere når man er flere. Skal fokusere på hverdagen og trimming. Så for meg onsdag som veiedag, men kan flytte til mandag😄 Nå er vi i gang
  9. 1 poeng
    Hei! Tror vi er flere som kan kjenne oss igjen i det du skriver. Det er liksom ingen mellomting, enten et knekkebrød med magerost eller hele potetgullposen om du skjønner. Og motivasjonen hos meg går i alle fall veldig i bølger - både i løpet av året, uken og dagen. Først og fremst - gratulerer med 10 kg lettere! Kroppen har det med å stadig ville tilbake til sitt tyngste, så ikke så enkelt bare å holde vekten heller. Selv er jeg sånn halvveis i vektnedgangen - har gått ned en god del men er bare halvveis til målet mitt likevel. Og har stått stille nå i snart to måneder, med en motivasjon som går opp og ned. Noen ting jeg prøver å si til meg selv i prosessen: Det går ikke å være flink hele tiden - er det noen situasjoner jeg kan slappe mer av i? - kan jeg fokusere på en eller to problemområder? - ta tak i en utfordring om gangen og så når det er på plass gå videre til neste? Hvilke verktøy har jeg å bruke? - alliere meg med fastlege? - henvisning videre i helsevesenet? - personlig trener? - en god venn/venninne å trene sammen med eller ringe til når jeg møter på utfordringer? - finne en ny treningsform som jeg liker? finne en ny kokebok med sunn mat eller evt. blogg og lære noen nye oppskrifter? Ta fram målebåndet. Kilo synes ikke, centimeter gjør. Noen ganger står vekten stille mens kroppens form endres likevel. Fokusere på mål jeg kan gjøre i stedet for mål om å ikke gjøre. Altså, i stedet for å måle suksess i antall kilo og gram (som ofte er litt uforutsigbare) - måle suksess i type antall treninger på en uke, grønnsaker/frukt man får spist, drikke nok vann osv. Noen ganger er det mål nok å holde seg stabil. Det er langt bedre enn å gå opp i vekt som ofte skjer meg i perioder jeg sliter litt. Det var i alle fall mine tips. Klarer å følge de selv i perioder, i andre perioder ikke. Det er ikke umulig å gjøre endringer i livet sitt, men det tar som regel lang tid før de sitter.
×